zaterdag 1 oktober 2011

NVM Open huizen route....

Hier, in het oude dorp van Huizen, lijkt het of de helft van de huizen te koop staat. Bij mij om de hoek staat een woud aan te-koop-borden. Een groot deel van die borden zijn getooid met de aankondiging dat je vandaag binnen kunt komen lopen. Een avondvierdaagse is er denk ik niets bij! Daarnet kwam ik terug uit het bos (Molly uitgelaten), en zag een groepje dames met rugzakken en wandelschoenen, door de straat lopen. Tuurlijk, denk ik dan, Open huizen route! Wat lijkt het mij vervelend, als je de hele dag je deur open moet stellen, om je huis te kunnen verkopen. Jij, en nog een tiental anderen in je straat... En toch kriebelt er iets bij mij, zal ik misschien ook even.... Het lijkt me zooo leuk om in andermans huis te kijken! Ideetjes opdoen voor de tuin of de oprit??

De midden blokken van Blindman's Fancy zitten ondertussen in elkaar;

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schitterende kleurtjes,mooie combinaties.
Marianne S.

Supergoof zei

Misschien wonen er quiltsters die een show & tell houden in hun open huis?
Dat zou geinig zijn,...

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Eindelijk kan ik ook bij jou reageren.
Moet je nog vertellen dat ik het schandalig vind dat je net je feedsacks gaat verkopen als m'n spaarcentjes op zijn,...
Snif,...
;o)

En die Zaanse mayo,... die staat hier ook in de koelkast.
De lekkerste vind ik natuurlijk Hellman's mayonaise, maar de Zaanse is ook prima en helemaal niet duur!
Toedeloe!

Josephine zei

Ja! Hellmans is ook heerlijk, maar hebben ze hier bij onze nieuwe AH (zie blog Annelies) niet. Ik koop het altijd, als ik het ergens tegenkom!

Lida zei

Dat mogen ze hopen, dat er hordes mensen komen, dan is er misschien een koper bij, maar van zijn het wat kijkers en verder niemand! Je blokken zien er gezellig uit en wat een warme kleuren gebruik je! Groetjes
LIda

GRANNY'S HOUSE zei

Het was een slechte open huis dag hoorde ik op het nieuws, hier in Alphen aan den Rijn staan ook ik weet niet hoeveel huizen te koop.
Je blokjes zien er leuk uit!

Groetjes
Ines