donderdag 13 oktober 2011

Het leed is geleden...

maar eerst even wat anders, de blokken van mijn Blindman's Fancy tot nu toe:
Ik heb nl ontdekt, dat het bovenste plaatje dat je plaatst, wordt weergegeven in de bloglijst. En ik heb liever niet de volgende foto van mijn open riool naast mijn naam;
Nou ja, riool... Ik heb op goed geluk het terras open gemaakt en een gat gegraven. Daarna heb ik op de loodgieter gewacht om het vieze werk op te knappen... En dat is dus gelukt! Inderdaad, de pijp zat weer vol met wortels, kijk:
Daar hebben we de schuldigen!! En nu ben ik er ook helemaal klaar mee, dat gezeur van verstoppingen. Ik heb de loodgieter verzocht de boel hermetisch af te sluiten. Het zal me mijn terras kosten, en waarschijnlijk ook wat buxusheggetjes, maar so be it! En die pokke-klimop heeft ook zijn laatste zomer meegemaakt! Het is me wat, ik had me nog zo voorgenomen om eens een maand zuinig aan te doen. Krijg ik eerst de jaarrekening van de autoverzekering, en nu dit... Wat leert een mens daarvan? Joos gaat zichzelf straks verwennen! Allereerst met een paar huishoudhandschoenen (voor het toilet) en dan fiets ik nog even door naar de bloemen-en-andere-snuisterijen-winkel! O zo, mij krijg je niet klein!! En dan heb het niet over mijn geringe lengte, voordat er iemand grappig uit de hoek gaat komen!!! Marjo? Iemand??


11 opmerkingen:

Berna zei

Je hebt gelijk. Zowel wat je fotokeuze betreft als jezelf verwennen.

Hester zei

Go Josephine.

Else zei

En wat leuks gescoord! Knuffel Else

Gerda zei

"GIRL POWER"!!!!!!!!!!!

Guusje, zei

Hij wordt mooi en goed dat je je niet laat kennen of kisten. Zet 'm op.

GRANNY'S HOUSE zei

Goed zo, wij vrouwen zijn sterk !!!!!

Groetjes
Ines

Annelies zei

Na dat laatste zinnetje zie ik je echt met opgestroopte mouwen in een houding staan van kom maar op !
Je hebt volgens mij geld uitgespaard. Iemand anders had je ook dat gat kunnen laten graven en dan was de rekening groter geweest. Je hebt dus geld over. (je ziet ik heb een Gooische denkwijze)

Anoniem zei

Wat heerlijk dat de klus geklaard is. De lucht gezuiverd door een bos bloemen en een luchtverfrisser. Je handschoenen kunnen in de kliko, want die hebben hun dienst weer bewezen. En je weet maar nooit of er toch nog iets aan is blijven kleven....
Het was dan wel geen kleefkruid, maar pokke-klimop met nare wortels. Volgens mij heb je al een paar keer met die pokke-klimop in de clinch gelegen. Je bewees maar weer eens dat je mannetje staat. Zijn die taibo lessen toch nog van pas gekomen.
Groetjes, MARJO

Lida zei

Ja zo vliegen voornemens de deur uit! Maar het is ook zo vervelend dat gedoe met die afvoer, wij hebben ook last van een boomwortel die onze hemelwaterafvoerpijp heeft doorboort onder onze plaats, dus binnenkort wordt die ook opgegraven. Sterkte ermee! En veel plezier met geld uitgeven! Groetjes
Lida

Gert zei

Tja, soms heb je van die maanden, dan komt alles tegelijk... Hopelijk is het leed nu voor jaren weer voorbij de komende tijd. Geniet lekker van je quilts, je nieuwe blokken zijn weer super.

Elsbeth zei

hou je brievenbus maar in de gaten :-), je hoeft het niet altijd zelf te doen namelijk!!!