zaterdag 29 oktober 2011

spijbelen

Ik moet iets bekennen, ik ben thuisgebleven dit weekend. Vrijdagochtend was ik de kampeerspullen aan het klaarzetten, en het zweet brak me uit. Al dagen ben ik misselijk en onvoorstelbaar moe. Ik zag het gewoon niet zitten om 2 dagen in weer en wind in een bos rond te hangen en te slapen in een koude tent. En dus zit ik gewoon thuis en het voelt als spijbelen. Helaas had ik ook geen zin in lapjes deze week, nou, dan moet er toch wel iets aan de hand zijn toch? Op dat gebied heb ik dus niets te showen. Dan maar een statieportret van ons, de dames:
 

12 opmerkingen:

Judith zei

Heerlijk een weekendje thuis, zalig toch. Lekker op de bank hangen, uitrusten en opknappen. Misschien dat het vandaag wat beter gaat! Geniet van je zondag. Groetjes juud

gerda zei

Lekker bankhangen....zo af en toe heb je dat nodig...gezellig de hondjes erbij..en lekker niets moeten!!..
ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent..
Fijne zondag..;0)

Anoniem zei

Hé Joosie,
Het is te hopen dat je niet van die witte bolletjes in dat hondekussen hebt zitten,anders word dat nog een keer lachen.
Wat doen ze het geweldig samen.
Ga maar lekker de hel dag op de bank hangen en hondjes kijken.

dikke knuf en fijne zondag
Es

GRANNY'S HOUSE zei

Gelijk heb je, het is thuis ook genieten, zeker met die twee heerlijke robbedoezen.

Groetjes
Ines

Annelies zei

Neem lekker even je rust ! Lief filmpje.

Guusje, zei

Heerlijk even niets doen of moeten en lekker uitrusten. Leuke foto en filmpje.

Lida zei

Hoop dat je je nu beter voelt en lekker aan de knutsel bent! Maar goed gedaan beter niet mee, dan doodziek terug! Groetjes
Lida

Vlijtige Handjes zei

Gewoon lekker niks!! Beterschap.
Groetjes Anita

Berna zei

Velen hebben dit virusje te pakken. Tenzij....... ;). Grapje, ziek maar lekker uit en geniet vaneen rustig weekendje.

Supergoof zei

Lig hier in een deuk om Molly! Wat kan ze goed de stem na doen van de boze wolf,....
Waarschijnlijk wordt je nieuwe schat binnenkort op sleeptouw door de kamer genomen,....
;o)
Meid wat zit je te stralen op de bank!
Pssst,... doe maar rustig aan,...die lappies en modder wachten wel,....
:o)

Supergoof zei

Tja,... kom nog effe terug,... misschien wil je me al boeken voor over 9 maanden?????
Je zegt het maar, ik kom meteen aangefladdert!
;o)

Anoniem zei

Aansluitend, op de reactie van Supergoof, laat maar weten.... en ik sla meteen aan het borduren voor je.
Je geniet zichtbaar van je weekendje thuis. En dat is het beste wat je kunt doen. Lekker genieten. ´De meiden` vinden het vast ook super dat je gezellig bent thuisgebleven.
Groetjes, beterschap
MARJO