dinsdag 11 oktober 2011

Hoog bezoek

Vanmorgen was het erg druk in de winkel. Rond het middaguur was de winkel leeg en stapte Petra binnen met bezoek. Vers van Schiphol, liet ze Di Ford ( of zoals ik graag zeg, Mvr Phebe Morell!) de winkel zien. Annelies en ik waren helemaal hyper!! En net toen ik met mijn fototoestel de trap op stoof, kwam Betty ook nog binnen!! Wat een opwinding hadden we ineens in de winkel;
Dat bracht weer even wat vrolijkheid in mijn hoofd. Een uurtje daarvoor had ik namelijk mijn zoon aan de telefoon met de mededeling dat het toilet overstroomd was vanwege een verstopping! Hmmm fijn!! Dat wordt voorzichtig douchen morgen, aangezien de plopper de verstopping ook niet verhelpt. Ik weet waar het probleem zit; een kapotte pijp onder het terras. Pas donderdag kan ik gaan graven en de loodgieter laten komen. Tot die tijd wordt het improviseren. Ik heb een sleutel van de buren... zo gek is het toch niet als ik met mijn krantje onder de arm naar binnen kom en meteen doorloop naar hun toilet? En daarna stuur ik mijn zoon ook die kant op!!
Geloof het of niet, maar toen ik zojuist dit bericht opsloeg, kwam deze advertentie in beeld:

afvoer of riool verstopt
uw afvoer vakkundig laten reinigen! geen voorrijkosten, bel 06-24968855
www.rvsrioolbeheer.nl/rioolservice

Dan weet je ineens zeker dat je bij Google blogt!!!

14 opmerkingen:

mieke zei

Sterkte met de riolering.

Ennuh hoog bezoek ??
Ik herken Annelies, maar verder zou ik niet weten wie het zijn !
grtjs Mieke

betty prins zei

Héé daar hadden wij het niet over, een overstromende afvoer! Wij zien er wel een beetje hyper uit, Josephine!
@Mieke, met die rode wangen ben ik!

Gerda zei

oh gut..ik zie het al helemaal voor me..trap op trap af...fototoestel in de aanslag..;0))
Heerlijk hé...zulke dagen...
ik hoop dat je van de spanning niet vaker naar no.100 moet..de buren zien je aan komen...ehhh..Annelies woont toch ook dichtbij...??..;0))

martine zei

Wat spannend. Ze heeft toch wel een mooie quilt meegenomen.

Elsbeth zei

Ben je effe weg...heb ik dat...boffurts ;-))!!

mieke zei

Oké ' ken ' ik weer iemand !

Josephine zei

@Mieke; van rechts naar links (onderste foto) Petra Prins, Di Ford, Annelies, ikke!

GRANNY'S HOUSE zei

Ik had het al gelezen, geweldig is het en had ze nog wat moois bij zich?
Sterkte met je rioolproblemen, onze cv ketel heeft het begeven, ook zo'n lekkere dure grap.

Groetjes
Ines

Miranda zei

Eeeeeh, wat een geluksvogeltjes waren jullie....hebben jullie ook haar nieuwste creatie bewonderd die ze heeft meegneomen? Ook alweer zo een heerlijk verleiderlijke quilt! Enne heeft er nu niemand een oude pot of campingtoiletje te leen....als je mijn gebuur was, mochten jullie zeker komen douchen en gebruik maken van toilet!

Annelies zei

Het was erg gezellig Josephine met Di even in de winkel. Ik zie je straks weer !

Lida zei

Leuk om ze in levende lijve te ontmoeten en zo leuk om samen op de foto te gaan, gelukkig had jij je camera paraat! Sterkte met de riool problemen, wel fijn als de buren je helpen, maar het is ook lastig, dus ik hoop dat het snel is opgelost! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Leuk die ontmoetingen, en dan nog in zo een mooie quilt winkel!
Leuk foto van jullie
Groetjes Joke

Guusje, zei

Wat een geweldige ontmoeting hebben jullie gehad, kan me voorstellen dat je er een beetje hyper van werd. Mooie foto's! En heel veel succes met de riolering.

Anoniem zei

Toen ik de aankondiging zag; Hoog Bezoek´ dacht ik eerst even aan ons aller Beatrix!
Maar uiteraard is het bezoek dat jullie kregen ook Hoog Bezoek.
Je staat erbij te stralen...
Zal na het beeld van een overstromend toilet wel anders zijn..
Sterkte met alles.Groetjes MARJO