maandag 3 oktober 2011

Buiten spelen

Gisteren heb ik mijn oud besje weer eens uitgelaten! Heerlijk gespeeld in Almere-Poort. Ze had al een tijd stil gestaan op de oprit, dus het was de hoogste tijd! Het was hard werken in de klei, zonder stuurbekrachtiging. 's Avonds hebben we bij Bart gegeten. Bart heeft zo'n grote glazen schuifdeur naar de tuin. Als je van buiten naar binnen loopt, zie je die deur niet, met als gevolg dat ik er met een knal tegenaan liep. Gelukkig zag ik op het laatste moment, dat er van binnen ook iemand aankwam (mijn spiegelbeeld!) en kon ik nog iets afremmen. Anders ging dat met Gijs! Hij ging even een glaasje water halen... ik zit hier weer met de slappe lach! In volle vaart liep hij tegen die deur aan, een enorme dreun en gerinkel van glas, en daar stond hij met nog slechts de bodem van zijn glas... (tranen lopen me nu over de wangen van de slappe lach). Op de deur stond een mooie afdruk van zijn neus en wenkbrauwen, helaas heb ik geen foto! Maar als het even meezit heeft de bewakingscamera zijn (en mijn) gestoethaspel geregistreerd! Gijs heeft een snee in zijn hand en een enigszins gedeukt ego. Onder zijn wenkbrauw heeft zich een mooie bult gevormd, hij zal deze week als Neanderthaler naar school moeten...

6 opmerkingen:

Elsbeth zei

ahhh, die arme Gijs!! Zielg!! Gelukkig dat-ie zoveel steun en hulp en toewijding van zijn moeder krijgt...hahahaha - 't is maar goed dat zij hem voorging ;-))

Lida zei

Oh,oh bij jou is het dus: Geen beter vermaak dan leed vermaak!! Nu lach maar Boontje komt om zijn loontje, binnenkort gebeurt er jou dus ook iets en dan mag Gijs lachen!! Echt zo gebeurt het bij mij ook altijd! Grijns! Groetjes
Lida

Gerda zei

Ha ha ..ik zie het voor me...zo heb ik een keer voor de school gestaan waar automatische glazen schuifdeuren waren..de hele hal vol met ouders en kinderen....dus ging ik steeds maar vooruit..achteruit...en de deuren gingen maar niet open..snapte er niks van...was de ingang verplaats...en waren het nu vaste ramen geworden...dûh..moest zelf geloof ik het hardst lachen....
Fijne dag

Annelies zei

Ik ben het helemaal met Elsbeth eens: Arme Gijs !

GRANNY'S HOUSE zei

Oooooh, mijn oudste DD is eens door zo'n deur gelopen, die hing over het glas heen en het was maar goed dat ze zo bleef staan, anders was het heel anders afgelopen met haar, nu heeft ze er een jaap van een litteken aan overgehouden op haar bovenbeen.
Aai Gijs maar even over zijn bol, niet te hard natuurlijk ;-)

Groetjes
Ines

Else zei

Oh arme Gijs, hopelijk gaat het weer beter met hem! Knuffel Else