maandag 31 oktober 2011

beter!

Ach, jawel, hier en daar geef ik nog lekker toe aan een tukkie, maar ik voel me een stuk beter! Het huishouden staat nog op een laag pitje, maar dat heeft meer met mijn luiheid te maken... Of nee, het is "jetlag" vanwege de wintertijd, echt waar hoor!!!
Gisteren kreeg ik weer zin in lappies, en heb ik de volgende ronde voor mijn Blindman's Fancy gesneden:
Met de hondjes gaat het erg goed. Terwijl ik dit schrijf, ligt Scooby luid te snurken op de bank. Het klinkt als een volwassen kerel! Morgen ga ik met haar naar de dierenarts, om haar te laten checken en naar haar poot te laten kijken. Even een foto laten maken en horen wat ik in de toekomst kan verwachten. Als ze rustig loopt, draait ze nogal met haar togus. Mij lijkt dat nogal een slijtageslag voor haar heupen. Rennen kost geen enkele moeite, dat doet ze gewoon op drie poten. Het slechte pootje is wat korter. Misschien kan ik het oplossen met een leuk plateauzooltje. Volgens vriendin Esther, kun je tegenwoordig ook hele leuke hondenschoentjes kopen van Dolce & Gabbana. De trent voor deze winter is tijgerstreep, zegt ze. Aangezien ik nogal een nitwit ben op modegebied, zal Esther de styling voor Scooby op zich nemen... Even opletten dat ze niet met een bijpassend jasje aankomt. Esther, als je dit leest; Scooby is al gewend aan de lagere temperatuur hier!!

10 opmerkingen:

mieke zei

Dat gaat een heel aardig kleed worden. Beterschap, grtjs Mieke

Lida zei

Nu een schoentje om haar pootje te helpen vind ik wel een goed idee, maar ik hou ook niet van jasjes, riemen met steentjes etc. Ik heb dan ook een "stoere" hond! Je blokken zien er prima uit zeg en volgens mij gebben we allemaal wel een beetje wintertijd-lag! Groetjes
Lida

Supergoof zei

LOL
Dat gaat vast problemen geven,... als Scooby zo modieus wordt, dan wil Molly natuurlijk OOK!
:o)

Lijkt me erg leuk om jullie dan te zien wandelen,...
Denk dat RTL Boulevard getipt moet worden,...
;o)

Supergoof zei

PS Ik vertel dit maar niet aan Bregje,... een Ierse dame op hakken,... dan is ze straks groter dan ik,...
;o)

Wieke van Keulen zei

Wat ben je aan een prachtige quilt bezig. Geweldig al die kleurtjes en driehoeken. Wat een werk.

Annelies zei

Straks heb je nog een speciale kast nodig voor allerlei hondenoutfitjes. Dat wordt verbouwen !

Guusje, zei

Wat een goed idee van de schoenen en wat wordt je Blindman's Fancy mooi.

gerda zei

ik zou zeggen ESTHER LEEF JE UIT!!!!!!!!!!!
lijkt me helemaal cool..;0)ehhh..wel foto's maken dan hé!!!
en het weer wordt nog kouder en natter dus een jasje is niet overbodig!!..;0)...whaha kan nie wachten!!..;0))

betty prins zei

Mooie stapeltjes stof liggen op je tafel....
Misschien kan daar iets leuks voor de hondjes van gemaakt worden, er zijn vast heel leuke patroontjes op internet te vinden..

Anoniem zei

If you're unsure what erotic massage your gift recipients prefer to visit a erotic massage, well. I met him some months before. They may all be beneficial to psoriasis sufferers.

My web-site; sensual massage London