donderdag 27 oktober 2011

Zo, nog even snel een berichtje. Morgen gaan we er weer eens met de Landrovers op uit. Niet te ver, we gaan naar Duitsland, net over de grens bij Hengelo. Nog één keertje in de modder spelen dit jaar!
We gaan naar hetzelfde terrein, waar ik vorig jaar dit deukje reed...
De hondjes blijven lekker thuis, bij de kachel. Gijs en Esther nemen de honneurs waar. Scooby (we laten de naam zo) is vandaag precies één week in Nederland, en begint aan de kou te wennen. Ze komt uit Antalya, daar schijnt het nu nog lekker warm te zijn. Het gaat heel goed met haar! Ze leert snel. Zo was ze de eerste dag in het bos nog wat bangig, nu loopt ze zelfverzekerd op alle honden af. Ze holt wat af met welke hond maar in is voor een partijtje akkerscheuren! Soms op 3 poten, soms op 4, al naar gelang de snelheid. Thuis is ze zeer relaxed, ze gaat liggen en ze snurkt. Gewoon een heerlijke blije hond, en een ontzettende knuffelaar. Ik weet ondertussen geen testen meer te doen met haar. Ik mag haar eten wegpakken, haar gebit bekijken, ze kan al alleen thuisblijven, enzenzenz... Ze heeft nog geen enkel "ongelukje" gehad binnen, zelfs geen onderdanigheids-plasje! Ik durf het bijna niet te zeggen, bang dat ik het lot tart, maar ze is een modelhond!
Soms wordt er even een robbertje gestoeid, Molly moet tenslotte af en toe duidelijk maken wie er hier in huis de broek aanheeft. En dan bedoel ik stoeien, niet vechten! Het gaat allemaal precies volgens het boekje. Molly domineert en Scooby gaat met alle liefde op haar rug liggen. Nu maar hopen dat ze niet het blaffen van Molly overneemt...

6 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk dat Scooby het zo fijn heeft bij jullie.
Veel plezier in de modder, maar dat zal wel lukken.

Groetjes
Ines

josé zei

Fijn dat hij de naam mag behouden ben ik blij mee.

Ons hondje is ook naar een nieuw adres gegaan en kreeg een nieuwe naam.

Jammer dat hij weg moest na twee weken maar mijn mannetje was heel erg allergisch van de lieverd.

Veel verdriet over gehad, mijn mannetje ook hij hield zo veel van haar. En dan ook nog een nieuwe naam. Daarom ben ik zo bij hier mee.

Fijn weekend Josephine

Dit riep het bij mij op. Liefs José

Supergoof zei

Ze is gewoon een DROOM van een hond!
;o)

neeftje zei

Wat een schat van een hond!
Fijn weekend!

Anoniem zei

Wat leuk dat je gezinsuitbreiding hebt en dat het meisje zich zo keurig gedraagt.
Geniet er maar met volle teugen van.
Fijne tocht in Duitsland,
groeten
MARJO

Petra Prins zei

O, Joos wat heerlijk zo'n pup!
Peet