donderdag 20 oktober 2011

verblindend!

Kijk nou, wat ik in de post vond! Ideetje van de dames in Zutphen... Een schreeuwend fel lapje geel, en groen en blauw. En dan een zonnebril erbij om de kleur geel wat te temperen! Hadden ze bedacht in een melige bui, tijdens de workshop van Di! Jammer dat ik die dag niet kon meedoen, ik moest nl werken in Amsterdam... (wie dat nou weer bedacht had)! Ik vind het anders heel mooi hoor, dat felle, en hij komt zeker in mijn Blindman's Fancy. Het groen heb ik zelfs al gesneden! En dan die bril, belangeloos afgestaan door Ed, de ega van Elsbeth! Ed is opticien, hij heeft een winkel in Amersfoort. Ed's service moet legendarisch zijn!! Ik ben nog geneensniet klant en ik krijg al een zonnebril, op sterkte! Helaas niet mijn sterkte, maar ik wil niet zeuren. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, toch? En die lappies, daar ben ik gewoon heeeeel blij mee! Bedankt dames! Enneh, als het lappies opleverd mogen jullie me altijd in de maling nemen hoor!

4 opmerkingen:

Lida zei

Gave lapjes en die bril erbij : Geweldig! Goed voor een gulle lach! Groetjes
Lida

mieke zei

Een leuke actie !
grtjs Mieke

Gerda zei

haha...wat een zonnetje he..gelukkig heb je er een bril bij....
maar het zijn wel prachtige lappies!!
tja en wie er nu bedacht had dat je moest werken....;0))
Fijne zonnige-dag....eh gebruik de bril maar niet bij het autorijden..;0)(alhoewel..je kan hem altijd nog leuk in je haar doen..;0)

Judith zei

Hi, ik was vandaag op de djbee in Zutphen en ze hadden er nog lol om! Lieve meiden zijn het! En mooie lapjes!