maandag 17 oktober 2011

Oeps, foutje...

Laatst was ik met mijn buurvrouw mee naar het AvL, voor haar chemokuur. Dit duurt een poos, dus ging ik even beneden koffie en een krantje halen. Het was 4 oktober, dierendag, en ik kocht een Telegraaf. Dom! In de Telegraaf was een complete pagina gewijd, aan een asiel in Spanje. Nou loop ik al een poos met de gedachte, om een hond uit het asiel te halen. Thuisgekomen, ben ik eens op die site van dat spaanse asiel gaan kijken. En ooooh, kijk nou eens naar bovenstaand plaatje, dat is net Molly! Natuurlijk heb ik ook op de website van nederlandse asiels gekeken, maar daar voeren Staffords de boventoon en verder heel veel grote honden. En wat is er nou dom aan het kopen van een Telegraaf? Niets, maar je kan het beter niet doen op dierendag. Als ik een Telegraaf koop, is het voor vermaak, niet voor de hoogwaardige berichtgeving. Nou, vermaak heb ik gekregen! Ik zit nu dagelijks uuuuren te surfen op internet. Ik heb ook al contact opgenomen met het asiel in Spanje, spannend! Bovenstaand zwart/wit schatje staat niet in hun adoptielijst, maar ze kijken of hij/zij er nog is. Misschien loopt het allemaal op niets uit, of misschien vind ik toch een leukerd in Nederland, we zullen zien!! Klik nog even op onderstaand filmpje, dan zie dit hondje!

7 opmerkingen:

Annelies zei

Als je de kans krijgt zou ik het zeker doen !

Rina zei

Wat een schatje. Ik duim voor je dat het gaat lukken!

Guusje, zei

O wat leuk ik hoop voor je dat het gaat lukken en anders vind je vast een andere erg leuke.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lekker ding!!!

Groetjes
Ines

Joyce zei

Achgut, die andere is ook een lieverd!! Aandoenlijk...

pauline zei

Per toeval kwam ik op je blog terecht (ga je nu volgen) en dan net een berichtje over iets wat me na aan het hart ligt. Als je de mogelijkheid hebt....DOEN!!
Zelf heb ik twee zwervers, eentje uit Spanje en eentje van Rhodos.
Heerlijke beesten en heel sociaal. Ik heb ze geadopteerd via SOS Strays, een stichting die honden verzorgd in het thuisland, maar ook naar Nederland en Belgie haalt.
Een dezer dagen ga ik eens lekker bijlezen op je blog.
groetjes van een "nieuwe" lezer,
Pauline

josé zei

Nou ik kan het begrijpen Josephine.

Wat een lieverd.

Groetjes José