vrijdag 30 september 2011

pierdepieker!

Dit is de gezamenlijke oprit van mij en mijn buren. Vroeger stond er een heel lang hek van voor naar achter. Dat hebben we destijds verwijderd omdat het verrot was. Nu heb ik nieuwe buren, en zij willen graag een deel van de oprit bij hun tuin trekken. Dat had ik, zou ik in hun schoenen staan, ook gedaan! Dus heb ik zojuist weer eens met de buurman tijdens de koffie zitten bomen. Er komt een hekwerk met klimop, 1.80 meter hoog. Alles wordt keurig door het Kadaster opgemeten. Bij hun komt er, ter hoogte van dat glazen scherm, een grote houten poort. En nu zit ik dus te piekeren... Wat doe ik met die, eigenlijk veels te lange, oprit? De garage gebruik ik niet voor de auto. Ik zou aan het eind een carport kunnen zetten? Ik zou ook de muur naar de tuin kunnen laten slopen, en mijn tuin uitbreiden? Het probleem is, ik kan zo slecht "visualiseren", of zeg maar, door de bestaande kaders heen denken! Maar ach, voorlopig doe ik niets, afgezien van dat hekwerk met klimop. Eerst maar eens sparen! Gelukkig komt er verlichting op het hek, dat is een hele verbetering. Lijkt me ook gezellig, die lichtjes die mijn huiskamer inschijnen!! En eigenlijk zit ik ook niet te piekeren hoor, ik zit me eerder te verkneukelen!! OOo, al die nieuwe mogelijkheden!! De garage verbouwen tot knus tuinhuis, met overdekte veranda of zo... Tjongejonge, er zal lang en hard gespaard moeten worden! Weet er nog iemand een krantenwijk?

7 opmerkingen:

Lida zei

Ja daar zul je wel even voor moeten sparen, leuk idee van de buren, maar het gaat nooit met een gesloten portemonnee! Ik hoop dat je een heel gezellige oplossing vind voor je nieuwe tuin! Groetjes
Lida

marcella zei

Je vindt vast wel een oplossing voor je stukje grond. Overdekken, lange tafel erin en dan zomerse avond-bees (met hapjes)

marcella zei

het moest zo zijn: bij de woordverificatie moest ik 'preeses' intikken, een teken aan de wand ;) Ik wordt de nieuwe voorzitter van jouw zomeravond-tuin-bees.

mieke zei

Je kunt ook een zwembad van de garage maken , met een sauna erbij een bubble bad !
Fantaseren kost geen geld.
Maar serieus, een carport is wel een idee en een tuinhuis met openslaande deuren is ook heel ideaal.
Succes met dromen en heel belangrijk, met sparen.
grtjs Mieke

bep zei

Daar kun je zeker leuke dingen meedoen,maar je quilt vind ik helemaal top worden,heerlijk die simpele patroontjes, lekker de lapjes het een leuk geheel laten worden, Bep

Josees zei

Lekker blijven dromen en wensen bedenken,die komen ooit uit let maar op.

Je quilt is prachtig. Liefs jose

Anoniem zei

The eгotic massage offers everything from a personal picnic еxpertise at
a secluded bеасh. Erotic Masѕage оwnег Tami Gemmell remembегed the νictims as hard-working mοthers whо wеre dedісateԁ to
thеir families and always haԁ a smile for eveгyone.
A ѵital adorаci n t? Now take about a
week ahead, wе must be free from unneеԁed burdens
аnԁ unnecessary stress. We love to read yоur inѕtruction manual; ionіc foot baths maу vаry in recommended usage timе and frequency.


My site ... tantric massage in London