woensdag 25 juli 2012

Blogger app

Jawel, ik heb de Blogger app op mijn telefoon! Ik voel me helemaal hip enzo.... Hij is gratis te downloaden. Ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar het is ideaal voor korte berichten, of alleen een foto, of beide. In het vorig bericht, over de Kaffe Fassett stofjes, kreeg ik het niet voor elkaar om de foto's tussen de tekst te zetten... Ik had nog willen melden dat de laatste foto slechts 2 banen van de 6 laat zien. Deze quilt wordt voor mijn "petekind". Ik heb zelfs al een naam voor de quilt, ADHDekentje..... Dit zijn namelijk niet helemaal mijn kleuren, maar ja, hij wordt voor een Barbie-meisje van 6 jaar oud!

2 opmerkingen:

neeftje zei

Handig die app, ook maar even kijken of het lukt!

KijkDaarIs zei

hé hé ...daar hoef ik niet op te kijken..ik heb nog een antieke mobiel..kan alleen bellen en sms-en...
Fijne dag!!