maandag 2 juli 2012

Little shop of horrors

Even snel een berichtje, voordat ik ga werken;
In mijn keuken heb ik een hele rare plant, een bladcactus:
Hij ziet er eigenlijk niet uit, maar ja...
Nu is die plant een enorme bloem aan het produceren:

Het ding is al bijna 20 cm lang! Gisteren riep ik Gijs er bij, joh moet je kijken! Het enige commentaar van mijn knul was "feed me Seymour!!" O, wat ben ik toch dol op mijn joch, hij kan me zo laten lachen! Kennen jullie die film nog? Little shop of horrors?
Straks durf ik mijn eigen keuken niet meer in!

13 opmerkingen:

Martine zei

Het idee dat er zo iets uitkomt.
Hoop voor je dat het een schattig roze bloemetje wordt.

Wilma Kuin zei

geweldig!! Ik zie het al helemaal voor me,..

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zulke opmerkingen, die kan onze kleinzoon ook altijd zo lekker maken.
Wat een aparte plant trouwens.

Groetjes
Ines

Marloeskreatief zei

Word een fantastische bloen Fam. Of is de phyllocactus heb de bloeiende bloem op mijn blog staan bloeide vorige week is maar heel kort Gr. Marloeskreatief

Anoniem zei

Haha, die film is inderdaad geweldig! Ik kom zeker bij je kijken als de plant honger krijgt ^_^

marcella zei

zo nu en dan een berichtje posten, dan weten wij dat het nog goed met je gaat...

Else zei

Komt vast door het water hier in het dorp (lol)fijne dag knuffel Else

Phyllis zei

Lachen, zeg! Ziet er inderdaad wat vreemd uit, ik zou geen biefstukken op het aanrecht laten liggen, die zijn dan ineens weg .....

Annelies zei

Geweldig !

Lida zei

Oh hou hem goed in de gaten, bij mijn moeder heeft hij ook zo mooi gebloeid, maar hij bloeide maar één dag en was werkelijk schitterend! Maar rare dingen zijn het wel en helaas de film ken ik niet! Groetjes
lida

Anoniem zei

Dit is de witte vorm van de cactus bij Marloes.
Had er vroeger ook een paar-de rode,witte en rose variant. De rose heeft een kleinere bloem dan de rode en witte.
Maar de bloem is heel mooi,en ja,maar een dag helaas.
Alleen heb ik de cactus nog nooit in deze vorm gezien.De mijne waren altijd compact.
Krijgt deze soms te weinig licht?
zonnige dag.
groetjes,Truus uit Drenthe

KijkDaarIs zei

wha ha ..heerlijk zo'n opmerking!!!...als de bloem gaat kwijlen..dan ...rennen!!!!!
maar bijzonder is die wel..ben heel benieuwd als die gaat bloeien...
Fijne avond..

Guusje, zei

Wat een geweldige opmerking ben erg benieuwd wat er nu uit gaat komen.