woensdag 18 juli 2012

Waste not, Want not!!

Soms (gisteren), vind ik in de winkel (dH&W) een reepje stof in de afvalbak, waar ik met een beetje goede wil nog wat 1,5 inch vierkantjes uit kan halen. Ik kan het niet helpen, ik kan zulke stukkies niet weggooien, ook thuis niet!! En dus heb ik mijn bakje met vierkantjes er bij gepakt en dit in elkaar gefröbeld:
Nu is het een blokje van 7,5 X 7,5 inch. Geen idee wat ik er mee doe, wie weet komen er nog eens meer bij...

Afgelopen zondag zijn we heerlijk uit eten geweest, ter ere van de verjaardag van Nel:
Het was een heerlijke middag!! En ik heb eindelijk An Moonen ontmoet!! Bedankt Nel!

Ook ben ik vorige week naar die kwekerij in Huissen geweest, waar ik in een vorig logje over vertelde. Zeer de moeite waard, als je interesse hebt in de plant waar die enorme bloem in komt (ook in een vorig logje). Ze hebben een uitgebreid assortiment, en ik dus nu ook!!:

En ach, omdat moeders en ik toch in Huissen waren, moesten we natuurlijk ook even langs het hobbyhoekje, Astrid gedag zeggen en lapjes aaien. Dit was de buit:
Dat lichtblauwe stofje onderop, vond ik zo mooi dat ik alles gekocht heb, 1,90 meter!! En nou niet vragen wat ik er van ga maken!!

6 opmerkingen:

marcella zei

nee, ik ga het niet vragen, maar wat een mooi lapje! de rest er bij ook hoor, super mooie stofjes...gezellig jullie etentje, het was vast een kroonjaar ;)

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er heel gezellig uit,
Mooie plant en prachtige stofjes, vooral die lichtblauwe.

Groetjes
Ines

Annelies zei

Leuke foto van het etentje. Ziet er erg gezellig uit.
Ik vind dat rode lapje ook wel heel leuk.

Lida zei

Gezellig jullie etentje en wat een schitterende collectie planten!
Maar je lapjes zijn stuk voor stuk beeldschoon en wat je wel van die kleine stukjes kunt maken is een poppendekentje, altijd handig voor als er een klein meisje op bezoek komt, leuke beer erbij en ze zijn uren zoet!
Groetjes
Lida

MARJO zei

Ha ha, tuurlijk vraag ik, wat je ervan gaat maken. Dat is toch duidelijk???? Leuke dingen heb je de laatste tijd beleefd. Ziet er gezellig uit op de verjaardagsfoto van Nel.
Ik heb al een paar maal een lezing van An bij mogen wonen. Erg leerzaam.
Groeten, Marjo

Elsbeth zei

jaja, lapjes en hapjes...:-)
leuk was het!
en dat blauw lapje met de rode pikkels...oef...ook mooi!