zondag 8 juli 2012

behangblokken

Zo, ik ben maar even opnieuw begonnen met mijn "designwall". Nu hangt de toekomstige vulling tegen de boekenkast, en ziet het er zo uit:
Vanaf de bank ben ik tevreden, en ziet het er zo uit:
Deze week heb ik nog wat stof van het papier geweekt, voor de randen. Nog steeds ben ik bezig met de "afvalstukken", die overbleven na het behangen van mijn slaapkamer. Wat ook overbleef, ik snap er niets van, is dat blokje op de ladder! En zeg nou niet, "maak er een label van voor de achterkant", want daar heb ik al een blokje voor!!
Godzilla, in de keuken, is nog steeds aan het groeien...

15 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtig je quilt in wording en schitterende kleuren. Je bloem wordt echt een joekel!!!
Fijne zondag

Annelies zei

Super Josephine, hij komt beter uit nu je er een witte achtergrond achter hebt gehangen.

Phyllis zei

Mooie quilt, vreemde 'bloem'....

Supergoof zei

Prachtige quilt, maar kijk maar uit voor Godzilla,....
Straks is het een quiltopvreter,.... en dat moeten we niet hebben!
Kun je er niet wat gaas omheen zetten, dan slaap ik, die jouw quilts zo mooi vindt, tenminste weer!
Of geef de honden van die dracula-gebitjes, da's misschien ook iets voor jou en Gijs. Dan zijn jullie tenminste tot de tanden bewapend!
Sterkte!
Hoest met de bloeddruk?

Martine zei

Ben toch wel erg benieuwd wat voor bloem daar uit gaat komen. Hij zou ook zo een hoofdrol kunnen spelen in een science fiction verhaal over een dodelijke plant. ( LOL )
En deze quilt staat toch ook in de quiltmania?
Hij is mooi.

Josephine zei

@Martine; Ja, hij lijkt heel erg op de Clafoutis van Elsbeth! Alleen zijn bij mij de hoeken van de blokken anders. En zoals dat altijd gaat, als ik met Elsbeth werk, ze inspireert me! Ik heb altijd weer haast om thuis te komen... Volgende week weer 2 dagen met E werken, heerlijk!

quilting Jeannet zei

Prachtig Josephine!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is het een schitterende quilt aan het worden.
En ik denk dat jij Godzilla wel de baas blijft ;-)

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Prachtige quilt wordt het!
Hij lijkt wel antiek,of moet ik schrijven-antique?--ha ha ha.
het duurt nu niet lang meer voordat je bloem open gaat.Je ruikt het direkt-beetje zoetig geurtje.
fijne avond.
groetjes,Truus uit Drenthe

Judith zei

Is er binnenkort volle maan? Godzilla is on THE move!

Anoniem zei

Hallo Josephine, ik heb het zusje van jouw cactus en de naam is Köningin der Nacht, zie bijvoorbeeld; http://www.ideboda.nl/herbarium/bladcactus.html. Zij zijn niet gevaarlijk, dankbaar voor wat licht en water en niet veeleisend in het dagelijks bestaan.

Elsbeth zei

't zijn gewoon zusjes, die quilts :-)!!

marcella zei

mooi, mooi, die quilt, past vermoedelijk geweldig bij je behangetje :)

Lida zei

Waarschijnlijk betekent dat blokje dat er nog een rijtje onder moet komen! LOL! Godzilla is echt prachtig! Groetjes
Lida

Evy zei

Ben helemaal verliefd op je quilt. Ik wil ook zo'n behang! :)

Enne.... weet je zeker dat Godzilla niet stiekum een Gremlin is? En dus hele rare dingen gaat doen van het water dat jij hem zo braaf geeft?

Groetjes,
Evy