maandag 6 augustus 2012

Wauw!!

Dit moet ik even melden!! Ik heb zojuist gezwommen!!! Samen met Gijs en Celine, zo leuk!
Ons plaatselijke zwembad (de Sijsjesberg), is afgelopen winter verbouwd en dat wilde ik even zien. Het is prachtig geworden!
Deze vorm van kunst, zag ik in Amsterdam noord:
Lollig he?
En ik ben weer eens aan het stof snijden geweest. Ik vond een stapeltje vierkantjes die ik ooit overhield, toen ik een Ocean Waves quilt maakte (zie linker zij-balk).
De vierkantjes zijn 2 1/2 inch. Ik vond inspiratie op een weblog en sneed heel veel 1 1/2 inch vierkantjes voor 4-patches:
Ik heb bij Petra Prins zo'n handig draai-plateau met snijmat gekocht, het snijden ging dus lekker snel:
Handig, die inch verdeling erop! Morgen zal ik laten zien wat ik er mee van plan ben. Het belooft "knal" te worden!

5 opmerkingen:

Lida zei

Wat gaaf dat je weer zwemt, ik ben er in januari weer mee begonnen en mis het nu het drie weken dicht is wegens verbouwing, maar donderdag is het weer open!
Gaaf die draaischijf en ben wel benieuwd wat het moet gaan worden, groetjes
Lida

aniet67.blogspot.com zei

Wat een creatief idee met die slippers, dat is nog eens origineel en verwacht je ook niet direct... Lekker om te zwemmen, geniet ervan!

Leonie zei

Ideaal, die draaiende snijmat!

Annelies zei

De tijd gaat snel Josephine. Als overbuurvrouw van het zwembad weet ik dat het al weer het winter ervoor was dat ze aan het verbouwen waren.

Anoniem zei

But letѕ faсe it, eѵeгyonе іs theгe for usеԁ tо cгеatе the unіvегse, and theiг ρricеs
in rеlatiοn to eгotic masѕаge buѕіnеssеs?


my ωebѕite erotic massage London