zondag 28 oktober 2012

wintertijd / 50 tinten grijs

7:07, en ik ben klaarwakker... Dat overkomt mij slechts zelden, en normaal nooit zonder wekker! Het zal wel te maken hebben met het feit, dat ik 4! dagen gewerkt heb deze week.... En dus, hier zit ik met een kopje koffie, muziekje en mijn laptop. Ik kijk eens naar de huizen om mij heen en heb het gevoel dat ik helemaal alleen wakker ben... De buren zelf, zullen ook van de leg zijn, als ze bij mij het licht zien branden. Ik ben normaal namelijk de nachtwacht in de straat....
De honden zijn ook nog niet helemaal wakker! En terwijl ik naar de foto kijk, en al die tinten grijs zie, denk ik aan gisteravond... Verjaardag van schoonzus en neefje, bij mijn broer. Rode draad van de avond was toch wel het boek, 50 Tinten Grijs... Mens, wat heb ik gelachen. Ik heb het boek niet gelezen, maar ben het nu serieus van plan te gaan kopen! Laatst, toen ik in de plaatselijke boekhandel met het boek in de hand stond, had ik geen idee wat voor soort boek het was.... Ik wist alleen dat ik de titel wel eens gehoord had. Ik vroeg de verkoper waar het over ging... hahaha! Arme man... Maar, hij redde zich er uit; "ik heb het niet gelezen, maar mijn vrouw wel, en ze zegt dat het een soort Bouquet Reeks is". Ik heb het terug gelegd en een "verantwoord" boek gekocht;
(sorry, foto wil niet draaien) Ook een interessant boek hoor! En ik heb het netjes gelezen en in de kast gezet. Dus, mag ik een nieuw boek kopen...
 Zoveel pret over een boek, terwijl er op het feestje slechts 2 het gelezen hadden, mijn zus en mijn nichtje... Ik voel weer geweldige Sinterklaas-gedichten opkomen.... Na gisteravond heb ik voor iedereen wel inspiratie!! Alhoewel ik bang ben, dat ik zelf ook flink aan de beurt zal zijn dit jaar... !!!

12 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een lieve foto
Veel lees plezier
En waarom zou je geen Bouquet Reeks mogen kopen!! mogen we niet meer wegzwijmelen, in de liefde en geluk!!
Fijne zondag groetjes Joke

Annelies zei

Ik heb het hier al even liggen, maar de tijd ontbreekt me. Wel een piece of conversation !

neeftje zei

Ha, vijftig tinten zorgt voor de nodige grappen overal. Ik heb ze alle drie gelezen, een bouquet reeks, nou niet echt, maar wel aan te raden.

quiltlodge gerda zei

Ik kreeg de drie boeken digitaal en begon per ongeluk in het derde boek. Niet doen! Want dan denk je echt: "wat is dit voor enge achterlijke psychopaat?"
Na drie hoofdstukken ben ik gestopt. Later toch nog eens in het eerste boek begonnen en toen vielen er wel heel wat puzzelstukjes op zijn plaats.

Anoniem zei

Och niet erg toch om zo vroeg wakker te zijn? Het is zo mooi zonnig buiten!
Het boek ook niet gelezen en kom de laatste tijd weinig tijd ervoor.
zonnige zondag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Bernadette van gils zei

ik heb het nog niet gelezen, mijn dochter is er mee bezig en dan komt het mijn kant op, ik ben wel benieuwd want je hoort er zo veel over
en bouquetreeks is toch niks mis mee, zijn lekkere weglezertjes voor 's avonds in bed als ik niet kan slapen, want dna is een zogenaamd "goed' boek met te heftig
fijne zondag
Bernadette

Debby zei

Ik vind die 50 tinten grijs op de bank toch ook erg aantrekkelijk!!!


Groetjes Debby

GRANNY'S HOUSE zei

Ik ken het niet, maar ik vind jou tinten grijs op de bank ook geweldig, doe daar mijn koppie en je hebt er de grijste soort bij die er is ;-) (raar woord grijste)
Ga maar snel dat boek kopen, want lachen kan je niet genoeg doen.

Groetjes
Ines

Simone zei

Ik heb deel 1 van de 50 tinten net uit... En ik kan je verzekeren; slecht voor je nachtrust! Het is een soort van spannende, kinky bouquet-reeks :) Maar als je erin leest, wil je toch weten hoe het verder gaat... Ik ben vanochtend gelijk begonnen in deel 2 en ben alweer op pagina 100 ofzo.
Misschien niet literair verantwoord, maar ik vind het een aanrader! Al is het alleen maar om mee te kunnen praten op het volgende feestje ;)

Lida zei

Lijkt mij ook wel wat, een boek waar je heerlijk om kunt lachen!! Je honden liggen er zalig bij, wat een gave kluwen! Groetjes
Lida

josé zei

Ik heb ze alle drie in de vakantie gelezen. Als je begint moet je ze alle drie lezen.

Na het lezen begrijp waarom ik dit schrijf.

Groetjes José

Anoniem zei

Anоthеr interesting prосedure is the Needle-less Acuρuncture offеrеd at Luxuгу
οn Lονers erotіc massage.
Αn air fillеԁ erotic mаssаgе cover
stayѕ put еѵen in the deѕert аnd dеfinіtеlу ԁon't go chasing down javelina but that'ѕ another tοpіс in іtself.


My ωeb-ѕite ... tantra london website here