dinsdag 2 oktober 2012

Wilma, ben je daar?

 Bovenstaande foto, is speciaal voor jou, Wilma Nooy; Wilma vroeg zich laatst af, of Tamara en ik zusjes zijn? Nee, dat zijn we niet, maar zelfs mij was de gelijkenis opgevallen... Toen Tamara en ik, afgelopen zaterdag warempel hetzelfde truitje aanhadden, begon IK het zelfs eng te vinden! Aangezien Tamara ver weg, in Meppel is geboren, zal ik er maar van uitgaan, dat mijn vader geen scheve schaats heeft gereden.... Er zou een hoop kluunwerk aan te pas zijn gekomen!

Affijn, de arme man, een ander onderwerp! Afgelopen zondag hadden we een gezellig dagje in Hall, bij Bep! Ik had me natuurlijk weer in de tijd vergist, en was een half uur te laat... Geen probleem natuurlijk, maar wel dom. Ik had meteen een achterstand in te halen. Iedereen was al een eind op weg, met het maken van een beertje;
Dus huphup, snel aan de gang, stofjes uitkiezen, knippen, naaien. En geloof het of niet, mijn beertje kwam af;
Daar zit hij, links vooraan. Thuis heb ik er oogjes en dergelijke op getekend;
's Avonds heb ik zelfs nog een poging gedaan om hem van een broek te voorzien;
Met de broek was niets mis, maar aan de achterkant pastte het voor geen meter! Waarschijnlijk heb ik me bij het beertje niet geheel aan het patroon gehouden, tja, haastige spoed? Daarom heb ik het beertje nu "Obesibeertje" gedoopt!!

Tot slot nog een foto van Peppi, slapend in een onmogelijke houding;






9 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Jullie zouden inderdaad zussen kunnen zijn :-))
Lief beertje en wat een zalige hond is het toch.

Groetjes
Ines

Phyllis zei

Zo, jij was snel! Ik ben op tijd begonnen, maar had op het einde van de dag alleen maar een rompje. Die heb ik dus maar trots ergens achteraan tussen de affo-beren gezet... viel hij niet op. Lachen zeg, die Peppi, het is geen kleintje, he?

Lida zei

Leuk beertje en dubbelgangers zijn er natuurlijk ook! De foto van Peppi vind ik geweldig, hier hebben wij ook zo'n onmogelijk figuur rondhangen! Groetjes
Lida

Elsbeth zei

hmm, toch een gevalletje "dna onebekend" volgens mij hoor ;-)) ongelofelijk, zelfde truitjes, zelfde jas, zelfde gein...









Annelies zei

Jij en Tamara, nooit aan gedacht, maar nu ik deze foto zie....

wilma zei

JOEHOE!!!!!! Hier ben ik!!!! niets gekker dan mijn eigen naam ineens te lezen in een blogje, maar wat een leuke foto!!! En ja ik dacht echt dat jullie zusjes waren. Ook ik had een grappig raakvlak met tamara, ik ben namelijk in meppel geboren, hoe gek kan het lopen.
groetjes wilma

Gert zei

He "buuf", gezellig dat we zondag naast elkaar zaten. Je beertje is erg schattig geworden, het was een leuk werkje om te doen.

Daniëlle zei

Wel een lieverdje geworden hoor, ondanks het vele zitvlees hihi! Heb toch eerste eens goed naar de foto van Peppi moeten kijken, wat een malle hond hihi!Hier ligt er 1 op bed te slapen, om jaloers op te worden hihi, die vindt het gesjouw in huis heeerlijk, want anders mag ze nooit naar boven! Mooie dag, liefs, Daniëlle

Anoniem zei

Undeг the tutelage of an еxpeгienced
erotic massagе master сan chart the courѕe οf study in esthetics that cover wοrking with physicianѕ and ԁermatologіsts.
Yeah I couldn't resist trying it. My skin tends to look dull old.

Also visit my page; sensual massage