dinsdag 30 oktober 2012

Blogpauze???

Welnee, natuurlijk niet! Waar zou ik dan met mijn onzin heen moeten? Waar zou ik kunnen melden dat ik weer eens spectaculair op mijn billen ben beland? Als ik morgen opsta, en in een vlaag van dementie, bij god niet meer weet waar ik die blauwe plekken vandaan heb, kan ik daar altijd mijn weblog op na lezen. Dus, bij deze, zondag ochtend; met iets te veel enthousiasme stap ik op mijn Zweedse klompen de achterdeur uit, om eens fijn bladeren te gaan harken in de tuin. Bij die achterdeur ligt een gietijzeren rooster, en de combinatie ijzer, blaadjes en klompen, was precies goed voor een fikse uitglijder... In een poging mijn val te breken, graaide ik naar de vuilnisbak. Zo'n oude Amsterdamse zinken vuilnisbak, die natuurlijk ook niet meehielp. En terwijl ik neerging, was het enige dat door mijn hoofd ging; "NIETS BREKEN, ik moet uit vanmiddag".... En gelukkig, ik had slechts een blauwe elleboog van de vuilnisbak en een (wederom) gedeukt ego! Een ego, dat na het zien van filmpjes van mijn geswing met Elsbeth diezelfde middag, tot een absoluut 0-punt is gedaald! Dat derde wijntje was er nét een teveel!!!
En hoezo dan blogpauze? Nou, mocht ik hier stilvallen, dan komt dat door andere bezigheden... Nee, ik ga niet ineens ontzettend huishouden, of misschien zelfs quilten, god nee.... daar heb ik het voorlopig te druk voor, kijk maar:
Ik vind dan, dat je niet laf alleen deel 1 moet kopen.... Nee, dan ga je voor het complete naslagwerk!
Wordt ongetwijfeld vervolgd.....

11 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

oeps, dat is pijnlijk, een deuk in je ego en de rest dat geneest wel toch
veel leesplezier, ik zitt te wachten tot dochter deel 1 uit heeft dan komt het deze kant op
groetjes
Bernadette

josé zei

Hihi je hebt ze in huis. Nou veel lees Plezier..

Ik ben op de hoogte,ik ben benieuwd hoe je ze vind.

Uitglijden dit is heel vervelen, kan je lang last van hebben. Doe lekker rustig aan.

Ik hoor je commentaar.

Juicybear zei

Veel beterschap met je blauwe plekken en ego. En veel plezier met het lezen over Anastasia en Christian, ik heb de boeken ondertussen al 3x gelezen en ben er helemaal verslaafd aan:-)
Groetjes Anneke

Elsbeth zei

wel grappig dat je vóór de wijntjes onderuit gaat...bedoel je dat met 'op alles voorbereid zijn'???

Josephine zei

@Elsbeth; ik was toch enigszins voorbereid, door niet mn kittige hakjes aan te doen?! Anders was het in de kroeg ook nog op een blamage uitgelopen.... Ssssst, hihihi

quiltelle zei

Ben je zomaar opeens elke dag aan het bloggen?! Dat was even bijlezen. Hoezo sta jij niet gewoon bij mijn favorieten, daar moet ik hoognodig wat aan doen zodat ik geen blogs meer mis.
Groetjes Elle

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ben je toch een lekker ding, maar met Vijftig tinten grijs, zal het wel weer snel goed komen met jou ;-)

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Ach een uitglijder meer of minder-gelijk een excuus om te gaan lezen toch?
Dacht eerst,dat je een studie wil gaan beginnen-grijns-,maar je gaat het grijs bestuderen.Hoor wel wat je er van leert,dan schaf ik ze ook aan.
veel leesplezier!
groetjes,Truus uit Drenthe

aniet67.blogspot.com zei

Oeps dat was inderdaad een slechte combinatie, beterschap met je gedeukte ego en blauwe plekken. Die boeken zijn uiteraard een goed excuus en laat je niet van de wijs brengen, gewoon doorlezen, uiteindelijk is het niets anders dan een nieuwe bouquet reeks met veel s e x... Ben inmiddels bij boek drie en ben te nieuwsgierig hoe het afloopt! Veel lees plezier.

neeftje zei

Gelukkig geen blogpauze, misschien een kleine leespauze, want het zijn boeken die je niet zo makkelijk weglegt .

Simone zei

Ben je toch gezwicht voor de 50 tinten? Veel leesplezier en sterkte met je zere ego!