woensdag 1 februari 2012

tenslotte...

heb ik gisteren de banen aan elkaar gezet. Vandaag heb ik er een randje omheen gemaakt, en mijn miniquilt buiten op de foto gezet, dan zijn de kleuren wat beter te zien;
Jazeker, mijn eerste miniquiltje ooit! Eindelijk een formaat dat aan de muur kan!! En omdat hij toch zo lekker klein is, zo'n 60 x 75 cm, heb ik meteen maar eens gesandwiched met behulp van de lijm spuitbus. Ik moet zeggen, dat bevalt me wel! Lekker snel!!
De blokjes zijn gemaakt van 1 1/2 inch vierkantjes, en meten dus 4 x 4 inch. Ik ga voortaan al mijn scraps meteen opsnijden in vierkantjes. Ik probeer zoveel mogelijk uit mijn scrappies te halen door óf 1 1/2, óf 2, óf 2 1/2 inch vierkantjes te snijden. Grappig vind ik, dat bovenstaande blokjes weer gecombineerd kunnen worden met 2 inch vierkantjes. Ik heb het volgende idee al in mijn hoofd, maar dan moet ik eerst nog meer vierkantjes hebben. Ondertussen ligt dit quiltje in de quiltring naast me, dus nu ga ik lekker nog even quilten. Kan niet wachten tot hij hier in de huiskamer aan de muur hangt, wat zal hij de kamer opfleuren!!

11 opmerkingen:

Bertie zei

Een prachtig quiltje is het geworden, vrolijke kleuren en wat doe je dat vlug!! De rand is heel mooi:))

Annelies zei

Wat een superleuk quiltje !

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is beeldschoon geworden, die rand is er voor gemaakt.

Groetjes
Ines

Johanna Zweden zei

O wat is hij mooi geworden, schitterend en met die rad er zo langs, ben er stil van
Groetjes Joke

KijkDaarIs zei

ja hoor ..heeft "gewoon" weer iets af!!!..;0)
Wat is die leuk geworden!!!..die rand JAMMIE...
ehhh..ik ga ook maar wat doen vandaag ..anders heb ik nooit iets af!!..;0))..(haha)
Fijne dag

petronella zei

Prachtige kleuren, en wat een mooie rand! Proficiat!!

Lida zei

Het zag er al leuk uit, maar met die mooie rand erom is het helemaal een plaatje geworden, plezier met je steekjes.
Lida

Karen zei

Lots of wonderful fabrics in the four patches.

Ineke zei

Helemaal geweldig, zal idd erg mooi uitkomen aan de muur. prachtige kleuren en de rand is echt toppie.
Groetjes,
Ineke Hulzebos

mieke zei

Het zag er iedere dag al leuk uit.
Maar dit helemaal. Goed hoor.

josephine219 zei

Wat ziet dat er leuk uit! De moeite van het maken helemaal waard!