dinsdag 21 februari 2012

gezellig

Gisteren was ik aan de beurt om een bee te organiseren! Haal wat Zutphense meisjes in huis, en mix dat met wat Amsterdamse meisjes, dat geeft een huis vol gezelligheid! Heerlijk fröbelen, kletsen en lachen. Zelf heb ik maar weinig steekjes gezet, maar wat geeft dat...
Gerda's King George! Mooimooimooi! En Gerda zelf;
En de anderen...
Op de foto's waren Gerda en Elsbeth net een aanval van de slappe lach teboven. Ik heb weer eens veel te weinig foto's genomen. En de paar die ik wel heb zijn niet al te best, sorry! Misschien hebben de anderen betere foto's??

12 opmerkingen:

Monica zei

Ja hoor, ik heb bij Gerda al mee kunnen genieten van jullie leuke bee. Wat heb jij ook gezellige kastjes :-)

Wieke van Keulen zei

Wat een gezelligheid. Altijd leuk om zo mee te mogen kijken.

Berna zei

Altijd gezellig zo met een stel ladies tutten met lapjes.

Lida zei

Heerlijk die tafel vol lapjes en lachende dames erom heen! Dat was dus een fantastische bee! Groetjes
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Wat moet dat weer gezellig zijn geweest.

Groetjes
Ines

Nardy zei

Dat ziet er uit als een heerlijke dag!

KijkDaarIs zei

wat heb ik genoten!!
doen we snel weer....maar ik ga eerst op kastjes jacht!!..;0)
groetjes aan Esther...

Mascha zei

Het ziet er heel gezellig uit.
Groetjes Mascha

Irene Blanck zei

I have just found your blog and am enjoying reading it. I love the colours you choose for your quilts.

Annelies zei

Ik heb het quiltje gevonden hoor.
Wat een gezellige foto's.

Guusje, zei

Wat ziet het er gezellig uit. Wat een prachtstukken komen er voorbij, kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.

Anoniem zei

The bіg changeѕ in 10. Thеre аre sеvеn main pгincіples withіn Tantra which Erotic Massage aim to
incorpoгatе. N Luego, hay quе hacer сrecer esе amοr, es en esa zonа donde ѕe concentгa nuestгa fuerza
еnеrg?

Haνe a loоk at my blog ρost .
.. erotic massage in London