zondag 12 februari 2012

drukke week...

Vier dagen achter elkaar gewerkt! Het voelt vandaag gewoon een beetje vreemd om thuis te zijn, raar... ik kan zo maar met mijn eigen lappies gaan spelen! Ik heb meeeeters stof gesneden, Amsterdam dozen gemaakt, charmpacks, Josephine dozen, heerlijk! Ik ben dol op snijden, lekker overal een paar meter stof afscheuren en dan het mes er in!! Kijk nou eens naar deze snoepjes, ik was er zelf erg ondersteboven van;
En gisteren kwam Willyne Hammerstein langs, zo leuk!!  Ik wilde natuurlijk wel even een foto maken van de quilt en haar maakster:
Het was weer erg gezellig werken met Annelies. Maar dat is niet zo moeilijk, we kennen elkaar tenslotte al zoooo lang, sinds onze zonen bij elkaar in de klas zaten op de lagere school!
Tot slot wil ik nog even laten zien wat voor zieligs er op de oprit staat;
Zo treurig, een Landrover met een snotoogje... volgelopen bij de laatste duik in een poel, tijdens een off-road dag van de Landrover Club. Als ik er eens zin in heb, zal ik de boel wel losschroeven, maar dan moet het eerst wat warmer worden buiten....

10 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een snoepies, snijden is niet mijn hobby, mijn rug trekt het niet, maar knippen kan ook in mijn hoeveelheden stof.

Groetjes
Ines

marcella zei

Mooie pakketjes, ik geloof niet dat ik al echte Josephines heb :)
Leuk. jullie winkelboezoek. Ik zag Willyne's quilts in Sainte marie aux Mines, in september, geweldig! Natuurlijk heb ik haar boek gekocht om na te genieten van haar kleurenpracht.

Annelies zei

Ach, dat snotoogje van de Landrover lijkt wel op mijn rechteroog. Hoewel, in de loop van de week zag je het al vooruit gaan.
Inderdaad lekker en gezellig gewerkt en super veel gedaan. Ook weer leuke ontmoetingen in de winkel.
Ik werd vanochtend echt wakker met pijn in mijn onderbenen van het vele staan.

Johanna Zweden zei

O het woord tijd dat het April word dan kan ik even langs komen, en komen aaien!
Schitterend
Fijn zondag groetjes Joke

Supergoof zei

Ach wat zielig zo'n snotoogje,...
:o)
Zeg laat ik nu net het boek van Willyne bij Gerda in Zutphen gekocht hebben.
Het is een GEWELDIG boek!

betty prins zei

Ja, ik zag jullie 'ploeteren'..., ik ben blij dat ik de stofjes en tijdschrift heb gekocht, echt genieten op de bank met al die mooie dingen in de Simply. en alvast snijden in blauwtjes!

Lida zei

Landrover met snotoogjes kende ik nog niet, hier hebben we snot genoeg van onszelf! Grijns! gave lapjes heb je gesneden en ja zal best gezellig zijn met Annelies, is zo'n lieverd, groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat een mooie lappies en geweldige ontmoeting. En wat zielig zo'n oogje.

Vlijtige Handjes zei

Ik vind het altijd zo leuk om je tegenstellingen te lezen. Heerlijk zachte lapjes en stoere schroeven.....

KijkDaarIs zei

lekker hé..om stofjes te "ratsen"....heerlijk om er dan pakketjes of doosjes van te maken....
Fijne Va;entijnsdag!!!