vrijdag 10 februari 2012

Opgeruimd staat netjes....

Er waren wat dames nieuwsgierig naar de troep op mijn eettafel, maar helaas, de rommel is "opgeruimd".... Ja, tussen aanhalings-tekens! Want opruimen is hier een ruim begrip. Laat ik zeggen, het is uit het zicht... Want kijk maar wat zich boven, achter een gesloten deur bevindt;

Meteen achter de deur ziet het er zo uit:

De "snijtafel" is even buiten gebruik:






en in een hoek van de kamer:





Maar, ook hier ben ik gisteravond bezig geweest! Aan het begin van de avond was er nog niet zoveel vloerbedekking in zicht. Kijk, een opgeruimd hoekje:

En dit zijn de kastjes met fat quarters, halve meters en andere kleine lappies. Er liggen er nog tientallen te slingeren op de grond, die moeten er nog bij....

Tot slot nog een fotootje van mijn garenrekjes. Dit garen gebruik ik als ik een quilt machinaal doorquilt. (Meestal quilt ik met de hand)

17 opmerkingen:

Lida zei

Ik dacht ik aardig wat lapjes had, maar jij hebt een halve winkel thuis! En dan dat mooie klossenrek, gaaf! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat ziet het er geweldig creatief uit. En wat heb je veel wat heerlijk jij kunt echt winkelen in je eigen winkel.

quilting Jeannet zei

Allemachtig Josephine....je kan wel zien waar jij werkt......jij kan wel jaren vooruit met het winkelen in eigen kasten!

Annelies zei

Ja, wat moet ik zeggen ? Je hebt ook altijd baas boven baas.
Tot morgen !

KijkDaarIs zei

GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Judith zei

Oh, doekje!! Even het kwijl weg vegen. Pft, prachtig!!!

Elsbeth zei

Bon baisers de Paris!! Xxx

marcella zei

u grossiert wel in het groot, mevrouw :)

Miranda zei

Heerlijk zo'n zelfde huishouden heb ik ook! Met vele lapjes en garens en ja ook de puinzooi buiten beeld....wahahaha...hoest pufpuf

Yvonne aka sommeke zei

Je slaagt er toch maar mooi in om mooi afleidende foto's te plaatsen op 't laatst! ;-)
Goe weekend Josephine!

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zo'n heerlijke rommelige snoepwinkel ;-))

Groetjes
Ines

liesbeth zei

Bij het zien van deze foto's moest ik enorm lachen. Dacht dat ik veel stofjes had, maar dat heb ik dus niet vergeleken met jou.
Wel heel mooi gesorteerd. Petje af. En daar heb je straks alleen maar profijt van.
Groetjes Liesbeth A.

Johanna Zweden zei

Heerlijk he dat opruimen, ben ook bezig en dat geeft zo een genoegen , plus dat ik nu ook weet wat ik zoal heb
Schitterend zo je lappenkast
Fijn weekeinden groetjes Joke

Phebe and Jane zei

Jeetje, wat heb jij heerlijk veel stoffen.
Groeten,
Marian

MARJO zei

O wat herkenbaar. Overkomt mij noooit dat het zo maar achter de deur neergeploft wordt. Is wel een beetje jezelf voor de gek houden uiteraard, maar ja, het is even niet anders. Een beetje stapelen en het oogt alweer heel anders.
Maar ja, met een hobby als die van jou (en mij) valt het ook niet mee alles opgeruimd te houden. We willen teveel en liefst allemaal tegelijk. Wel is het gigantisch genieten als het een keer echt opgeruimd is.
groetjes,

Rina zei

Wat een herkenbaar probleem. Ook hier ligt de tafel beneden vol, daar vandaan verplaatst het naar de grond en vandaag naar mijn zolderkamer, waar het op de snijtafel wordt gelegd. Eens in de zoveel weken ruim ik deze tafel dan op met als voornemen hem leeg te houden, maar dat lukt maar zelden. Ik zie wel heel mooie lapjes in je voorraadkast....

Anoniem zei

erotic mаsѕage bіolοgy is dealt in the сoncept of ѕleeping a bit too long,
without a ԁeгmаtologіst
on Long Iѕland at local supeгmarκets such аѕ Kіng Kullen on Sunriѕe Highway in Rockville Ϲеntrе.

Thе prοcess is done wіth photic
stimulation аnd musіc.

Also viѕіt mу web-site ... tantra london