vrijdag 17 februari 2012

kastjes...

Ik ben dol op kleine kastjes! Bovenstaand kastje kocht ik vorig jaar. Niksniet antiek hoor, gewoon een goedkoop ding. Alleen was hij mat-zwart, heeeeel mat-zwart! Beetje te somber, naar mijn idee. Dus heb ik hem zojuist een kwastje gegeven. Dit moet een antieke kleur rood voorstellen, maar de flits maakt het oranje. Eigenlijk heeft hij nu precies de kleur van mijn keukenkastjes! Dus twijfel ik nu over het volgende;
Dit kastje hangt daadwerkelijk in mijn keuken. Het is een zeeeer belangrijk kastje, gezien de inhoud van de laadjes!! Zal ik dit kastje ook schilderen? Hmmm, wat een dilemma! Zo'n fan ben ik nou ook weer niet van schilderen... He? Wat er in die laadjes zit? Nou, gewoon, koffie natuurlijk!!
Ik ben een enorme koffieleut. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, heerlijk!

12 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

ziet er wel gezellig uit,geeft wel kleur in de keuken ,maar ja ook extra werk ,sukses gr marloeskreatief

Annelies zei

Ik zou het lekker zo laten.

yvonne zei

Ik zou het verven leuk en gezellig gaat het dan worden ...

Lida zei

Ik ben geen leut, maar drie bakjes per dag lust ik wel en dan is er ook niets belangrijker dan een echt lekker bakkie en natuurlijk pak je even de kwast en geef je dat kastje ook dat kikke kleurtje! Vind het trouwens echt een gaaf kastje! Groetjes
Lida

Else zei

Gaaf kassie! Ik zou die in de keuken ook een likkie verf geven, voor die voorraad vindt je vast een tijdelijk plekkie (neem er nog een bakkie of 2, lol) Fijn weekend, knuffel Else

Elsbeth zei

moet jij niet stofzuigen hahaha

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een snoepie en hoe bedoel je koffieleut ;-))

Fijn weekend en groetjes,
Ines

Johanna Zweden zei

Mooi je kastje, en ook ik ben een koffie leut, de koffie is niet aan te slepen vanuit Holland, want senseo, ik blij het lekker vinden

fijn weekeinden groetjes Joke

carina zei

Leuk geworden en hup dat andere kastje ook! Wordt helemaal een nieuwe trend deze kleur dus je bent er vroeg bij! Groet carina

Wieke van Keulen zei

Die koffie, top! Je kastje is ook erg mooi hoor. Als je hem toch nog kwijt wil...

aniet67.blogspot.com zei

Dilemma's, dilemma's, zo gaat dat als je ergens aan begint. Dat witte kastje zou ik niet in z'n geheel rood verven, maar de accenten, bijvoorbeeld de laatjes allen of de knopjes, gewoon voor de gezelligheid.
groetjes,
Anita

Anoniem zei

Thеir heаlth аnԁ bеauty erοtіc masѕageѕ are bοund to include just what you're looking for from your next holiday in Dubai then the best thing is a erotic massage gift. S del despertar de la conciencia de fusi? It's a bіg part of the рurchase pricе.


mу blοg: london tantra