maandag 21 november 2011

Landrover-geweld

Gisteren hadden we de laatste off-road-dag van de Landrover Club. Ditmaal in Den Haag, op het gronddepot van de gemeente. Bovenstaande foto toont aan, dat ik een plas iets minder diep had ingeschat... Ik dook er met mijn neus vol in! Natuurlijk zat ik meteen muurvast, maar wonder boven wonder bleef de motor lopen!! Mijn rovertje loopt op LPG en benzine, dat maakt "haar" gevoeliger voor water. Door schade en schande wijs geworden (tijdens een rit in Brabant sloeg ze bij de minste regenplas al af), heb ik de bobine en ontsteking ingepakt met plastic en ducktape. Dat werkte dus boven verwachting goed! Wat is ze mooi he, met die modder erop? Nou hoeven mensen me niet continue te vragen "ga je er wel eens offroad mee"? Die vraag wordt namelijk altijd met een sarcastische ondertoon gesteld. Zo van, ach, een meisje met een Land Rover. Of; ja, zo'n auto uit 1973, daar kun je niet zoveel mee he? Nou, dit brikje heeft gisteren hellingen bedwongen, waar Discoveries het af lieten weten! Ik was weer bijzonder trots!
Eigenlijk was de grootste uitdaging, de mist op de snelweg. Ik reed voorop, aangezien ik de route in mijn tomtom had. Kon ik lekker de snelheid bepalen. Op de heenweg heb ik gemiddeld 90 kpu gereden, terug een stuk langzamer, 80 gemiddeld. Lichtjes van mijn voorgangers volgend... Het had wel wat, die mist. Ik voelde me een beetje alsof ik in een coconnetje zat, veilig en zacht. Volgend plaatje toont aan hoe mistig het in Den Haag was;
Ik heb de schade, die Scooby aan de bank had toegebracht, ondertussen hersteld. Eerst heb ik het gat opgevuld met quiltbatting en daarna een bijpassend lapje erop genaaid;
Nog wat impressie-plaatjes uit Den Haag;

9 opmerkingen:

Lida zei

Hé stoere, goed gedaan! Zowel je rijkunst als je herstelkunde, ziet er goed uit, nu kun je op je gemakkie een andere uitzoeken! En heb je al een bench? Groetjes
Lida

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

boehoe, ik wil mijn Landy terug!!!!!!!

aniet67.blogspot.com zei

Kom toevallig op je blog terecht. Je vertellingen zijn aanstekelijk. Stoer verhaal met de LARO, ik ga je volgen.

groet,
Anita

Wieke van Keulen zei

Wat een stoere foto's Josephine. Het herstellen van de bank is dan wel even een afknapper... Sorry, iets minder stoer, maar moet ook gebeuren.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik vind je knap stoer en geniet van jou verhalen.
De bank ziet er weer prachtig uit.

Groetjes
Ines

marcella zei

da's wel vakwerk, die bank. Mocht ik ooit een ondeugend hondje heb weet ik waar ik de bank kan langs brengen :)

Sabine.v zei

De zetelleuning is prachtig hersteld. En jij bent behalve een handige Harry ook een echte knechtebrokke. (LOL) Dat zie ik me allemaal niet doen. Van buitenbeentjes gesproken. Amaai zulle.

Hester zei

Heel stoer.

Anoniem zei

Νext, rеνiew your еxisting filter characteгіsticѕ,
again, most οf us, her ѕtаff гаdiateѕ the samе еnthusiаsm аnd attentiοn to detаіlѕ.
Βеst of all-it aсtually works!
Befοre seаrching for а MeԁErotic Massage in Prince Wіlliam County, it may be pοssiblе
through thе usе оf Music in Massage. Exρerіence thе ambiance and sense of well-being.
You will nеed to aԁd addіtional proԁucts and services incluԁіng thе lаteѕt tеchnοlogу
that has demοnstrated lastіng results ωhile keeρing tο the highest level of integгation
ροssible. I use thе wand?



Feеl free to visit my ωeb site; london tantra services