maandag 28 november 2011

En deze week vliegen de wilde ganzen voor...

Josephine's Blindman's Fancy!! Ik heb steeds dat oude goede doelen spotje in mijn hoofd... Maar, het is gelukt hoor, keurig rechte flying geese! En ik heb er al 6! af, nog maar 26 te gaan en dan nog 2 lange zij-borders. Die grote blokken gingen als een speer, maar dit gaat toch een stuk langzamer. Toch ben ik ondertussen stiekem al een beetje aan het piekeren hoe ik dit in godesnaam ga doorquilten. Nochtans neig  ik naar meanderen met de naaimachine, maar, niets zo veranderlijk als een Josephine! Voor nu ben ik gewoon superblij, dat het gelukt is met die geesejes. Vanavond eerst even naar een vriendin en daarna weer snel verder!

14 opmerkingen:

Annelies zei

Zo'n mooie quilt. Het wordt echt super Josephine !!

Miranda zei

Ziet er helemaal mooi uit! Net zo een lekkere scrappie als mijn sinterklaasje!

Wieke van Keulen zei

Prachtig, Josephine. Hij wordt echt top!

mieke zei

Het wordt steeds mooier.
In het begin had ik mijn twijfels, maar daar kom ik op terug. Mooi.
grtjs Mieke

Guusje, zei

Hij wordt geweldig mooi en de ganzen die zijn super.

neeftje zei

Mooi en wat een mooie gansjes!

betty prins zei

Heel veel succes met de gansjes!
(wat ziet het er al mooi uit..)

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtige gansjes, het geheel ziet er ook al zo mooi uit.

Groetjes
Ines

quiltlodge gerda zei

Wat wordt dat een supermooie quilt Josephine!

Johanna Zweden zei

Dit word een schitterend quilt
Groetjes Joke

Miss Steekjes zei

Heel mooi, ik ben jaloers ;-) Wijs je de gansjes rechtsonder nog wel even de juiste weg?

Anoniem zei

kwijl...kwijl...kwijl....

Daniƫlle zei

Ik blijf kijken!!! Prachtig joh! en dat quiltidee komt vanzelf wel, voorlopig ben je nog niet zover toch? Ruuuuuustig doorgaan met die mooie blokken! Mooie dag, liefs, Daniƫlle

quilting Jeannet zei

Prachtig vind ik hem, die kleuren zijn zo subliem gekozen, of gewoon gecombineerd!Ik heb het boek ook gekocht.