dinsdag 24 april 2012

Een drukke week...

...is eindelijk ten einde! Een week van leuke dingen, zoals 18e verjaardag van Gijs, werken, en het jaarlijks mandoline concert van het orkest waar mijn moeder in speelt (AMTG). Maar ook de week waar dit gebeurde;










Enige maanden geleden kocht ik een enorme rol behang, van Braquenie (Pierre Frey). Het is katoenen stof op papier, heel bijzonder. Die rol heeft dus een poos in mijn slaapkamer gelegen, omdat ik de moed niet had er zelf aan te beginnen. Uiteindelijk heb ik "mijn" schilder maar ingeschakeld, hij is ook behanger. Het was voor hem nieuw, stof op papier, maar hij heeft het 'm geflikt hoor! Ik heb nu mijn eigen boudoir! Twee muren met behang en twee muren met een gelijkende kleur van F&B. Ik word nu elke ochten wakker in mijn eigen kasteelkamer!! Kijk nou toch, wat een feest voor het oog;









En weet je wat nou helemaal geweldig is? Het behang even onder de kraan, en je kunt de stof van het papier trekken. Dan hou je een fantastische kwaliteit stof over. Ik heb alle resten van het behangen bewaard, én nog 23 meter over op de rol! De resten zijn ruim voldoende om een quilt te maken voor mijn bed;






Ik had zelf ongeveer 13 meter nodig voor mijn kamer, het behang is namelijk extra breed. Nu nog bedenken wat ik met die 23 meter ga doen....


28 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

O wat een schitterend behang een beetje William Morris, ben er verliefd op.
Groetjes Joke

Wilma Kuin zei

WAUW!!! Heb dit nog nooit gezien,..

Unknown zei

MOOI!!!!En handig dat je de restjes weer kan gebruiken

not so zen -quilts in Paris zei

Jeetjemina, Braquenié is het absolute einde ,hoop dat je die rol voor een schappelijke prijs hebt gekregen, wat het is topluxe...... Zwijmel er maar lekker bijweg.... Groetjes, Will in Parijs

Lida zei

Gordijnen, daar kun je prachtige gordijnen van maken of alleen een heel brede rand aan de onderkant van je huidige gordijnen, zal geweldig staan! Heb je wel een iets langer gordijnrail nodig zodat ze naast de verwarmings kast komen te hangen.
Maar wat te denken van kussenhoezen? Of mooie etuis voor in je kast om je panties te bewaren of mooie zakdoeken, de mogelijkheden zijn eindeloos! Voering in die mooie rieten mand??
Ben benieuwd wat het gaat worden!
Groetjes
Lida

Supergoof zei

BEELDSCHOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berna zei

WOW in een woord geweldig zo mooi!

Annelies zei

Heel erg mooi !!!

aniet67.blogspot.com zei

Zo, dat is nog eens een luxe behang! En hierboven worden al legio suggesties gegeven wat te doen met de resten, je gaat er vast iets moois mee maken. Suc-6 en slaap lekker in je mooie kamer.

KijkDaarIs zei

ehhh...*Ü*....

Elsbeth zei

smullen Joos!

Ineke zei

Ohhhh........mooi........
Slaap lekker ;-)

Anoniem zei

Hoi

Dit past weer helemaal bij jou sfeertje ik stond vroeger met mijn winkel op de beurs in velzen en daar was ook altijd iemand die deze prachtige rollen verkocht super!!!!!

groetjes Titia

Rita zei

dit is nieuw voor mij en ik vind het super!!!

Guusje, zei

O wat is dit geweldig mooi zeg en heel bijzonder ik heb er nog nooit van gehoord.

mieke zei

heel erg mooi.succes met het ' restant '

Hubertine zei

Met recht PRACHTIG!!!
Ik zou maar met je ogen open gaan slapen.......

Phyllis zei

Toen ik je bericht begon te lezen dacht ik ... zulke mooie stof op papier... dat ga je toch niet op de muur plakken, dat haal je ervan af en daar maak je een quilt van... en toen ging ik verder lezen...:-))!!
Prachtige muren, slaapt vast lekker en het wakker worden met ochtendzonnetje erop nog beter!
En nu die quilts nog!

Wieke van Keulen zei

Oh Josephine, wat mooi. En wat goed dat je dat geregeld hebt. Een cadeautje voor jezelf. En super dat je nog genoeg hebt voor een quilt op het bed. Ben helemaal niet jaloers (eigenlijk wel...). Groet, Wieke

Unknown zei

Geweldig .........

quiltsathome zei

Prachtig !
En als je bijpassende stofjes zoekt, kun je volgens mij goed terecht bij De Haan & Wagenmakers in Amsterdam.
Ze hebben daar ook prachtige (en in effen kleuren) geweven stoffen die er ook bij kunnen.
Veel plezier ermee, Patricia

marcella zei

ik kom voor het slapen gaan nog even in je boudoir kijken :) het is prachtig!

Judith zei

Oh wat prachtig! Enne f&b ken ik, maar van dit soort behang had ik nog nooit gehoord. Het is een snoepje! Geniet ervan.

Nardy zei

Prachtig! Je blijft met plezier in je bed liggen kijken. Groetjes Nardy

Donna in SW PA zei

I never heard of such a thing.It looks wondeful. Where do you get it?

petronella zei

Prachtig!!Zucht...!!!

Anoniem zei

First, it's important to work with people, the yin and yang becomes filled with the bustles and the hustles of midtown. While savvy squirrels gather nuts, wise people prepare for the counter. Verbal meaning a We shall now explore into the meaning of erotic massage and aromatherapy education courses may vary. Especially with its' mere $30.


Take a looκ at my site ... erotic massage in London

Anoniem zei

Look at the user remarks in places like Amazon and B&H photo.

Some as well as components of the Nikon D700 are these:.
No matter how much you pay for something, it's going to have something about it that you either don't like or don't require.

My weblog; canon 5d mark iii review