vrijdag 23 december 2011

Lieve collega's!

Als een warm bad, zo ervaar ik het werken bij den Haan & Wagenmakers!! Gisteren kwam ik in de winkel, en vond voor iedereen een kadootje van Gerda!! Kijk nou toch wat lief.
En vanochtend stond de bakker voor de deur, om namens Nel en Petra deze taart te bezorgen;
Dat is toch fantastisch!!! Mijn hartelijke dank aan iedereen!!
En wat mijn vest betreft, ik haalde hem uit de kast en dacht toen aan Elsbeth. Zij zag mijn blogje en raakte verliefd. Een klassiek geval van één en één is twee, kijk maar;

Dat zit als gegoten!

9 opmerkingen:

Lida zei

ja de verrassingen van anderen zijn de leukste dingen die je meemaakt en wat waren dit leuke! Het staat Elsbeth fantastisch! Fijne feestdagen,
Lida

Johanna Zweden zei

Wat staat dat haar mooi, en wat een lieverd ben je dat je zo een mooi vest aan haar hebt gegeven

Wij wensen jullie hele fijne feestdagen toe, en een gezond en liefdevol en veel inspiratie voor 2012

Groetjes Joke

marcella zei

alsof hij gemaakt is voor Elsbeth! Ik wens je een heel goede kersttijd toe en alle goeds in het nieuwe jaar. In 2012 hoop ik je weer eens onverwacht op de schouder te kloppen :)

Judith zei

Wat leuk, wat lekker en wat lief. Heerlijk om met deze mensente mogen werken

Auckje zei

Over mooie vesten gesproken, kijk eens bij www.virtualyarns.com
Zo mooi en het breit fantastisch!
Hoop dat je nagel al weer wat is gegroeid! Heb gezellige dagen en een heel goed 2012!
Auckje van der Leij

Wieke van Keulen zei

Wat is er nou niet leuker om iemand blij te maken en je vest nog regelmatig te kunnen zien. Top.

betty prins zei

Deze verrassingen zijn heerlijk, heel fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012, ik hoop dat wij elkaar nog vaak treffen in die leuke winkel.

Edwin zei

Queen Emma {-.-}

Guusje, zei

O wat ben je heerlijk verwend. Erg leuk en wat geweldig dat je het vest aan Elsbeth hebt gegeven. Hij staat haar prachtig.
Fijne kerstdagen.