dinsdag 20 december 2011

Bijna Kerst...

Gisteren heb ik het huis omgetoverd in Kerst. Twee dagen tegenop gehikt, maar het is gelukt. Vorige week was ik met moeders nog even in Zutphen, en daar vond ik deze "ballen" bij de Pelikaan:
Ik heb ook nog een ballerina, een enorme engel en een laars vol cadeautjes gekocht, maar die hangen te hoog in de boom voor een foto. Zooo heerlijk kitsch!
En terwijl ik zo met de kerstspullen bezig was, schoot mij een vest te binnen, dat ik lang geleden van mijn man kreeg, tijdens een paar dagen Londen. Dit vest heeft de perfecte kerstkleuren, toch?
Het is me te groot, naar huidige mode-maatstaven, maar ik vind hem nog altijd mooi. Handgebreid door "Maggie White", wol en chenille en heel zwaar.
Scooby vind het ook een heerlijk vest!
Is Scooby nou zo groot? Als dit vest me te groot is, hoe klein ben ik dan?

10 opmerkingen:

saskia zei

Als ik zo'n prachtig vest zou hebben zou ik het gebruiken als "winterjas".
Een lekkere coltrui eronder, een dikke sjaal en eventueel een leren riem erom. Ben jaloers!

Johanna Zweden zei

Nu ik vind dat een schitterend vest, echt kerstachtig
En je ziet Scooby vind dat ook
Gezellig ziet het er uit bij je
Ik wens je hele fijn kerstdagen toe en een heel gelukkig en gezond en liefdevol nieuwjaar
Groetjes Joke

Lida zei

Ik heb een vest dat er veel op lijkt uit Noorwegen en draag het heel graag onder mijn cape, blijft een mooi patroon! Scooby is echt aardig groot toch? Mooie kitsch! Groetjes
Lida

Wieke van Keulen zei

Woh, Josephine, wat een prachtig vest. Binnenkort wordt oversized kleding wel weer in de mode, dus dan kun je hem weer aan... Je kunt er ook een mooie kerstboom van maken; kijk maar op de site van Handwerkcafé Zwolle, maar of ik dat zou doen...

Annelies zei

Prachtig vest, gewoon aandoen !

marcella zei

mooi vest, je groeit er wel weer eens in :) We hebben precies dezelfde kerstboomsmaak...;)

Gerda zei

Wat een prachtige Zutphense ballen!!!!!...;0)
en je vest "SUPER" je moet dat gewoon ruim zien.....heerlijk nergens iets dat knelt..haha..maar een mooi vest is het wel!!!

Guusje, zei

Wat een mooie ballen en wat een geweldig mooi vest. Jammer dat hij veel te groot is want hij lijkt me heerlijk zitten.

Anoniem zei

Prachtige ballen in de boom en een prachtige vest! Gewoon aandoen joh, je "moet" toch niet met de mode meegaan?

Anoniem zei

He, wat een bekende kerstballen: ik heb afgelopen week ook de kerstboom en de laars gekocht in Zutphen ^_^
Ik wens jou en iedereen die je lief is hele fijne dagen toe.