dinsdag 28 mei 2013

Ja jemig, daar heb ik nu natuurlijk geen tijd meer voor...



13 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat wordt minimaal tijd voor lappies!!! En Annelies houdt je in de gaten-dus je bent gewaarschuwd.
Dat worden nu geen quiltverhalen maar studieverhalen...
Weet je het zeker????(lol)
groetjes,Truus uit Drenthe

Martine zei

Ja, groot nieuws ...... archeologie.
Sparen voor collegegeld.
Je kunt de lapjes maar beter in je winkel zetten ( LOL ).

Francis Gortmaker zei

Hoofd, hart en handen...... Dit hoort erbij!

Annelies zei

Volgens mij moet je het één doen om het ander vol te houden !

KijkDaarIs zei

Neee ..je hebt helemaal gelijk!!!
STUUR MAAR DOOR!!!!!!
whahaha...;0)

Ineke zei

Oh, ik hou mij aanbevolen, je hebt nu echt geen tijd meer voor lappies ;-)

Guusje, zei

Ja eigenlijk niet maar als je echt geen tijd hebt dan maak je maar een klein hoe,je tijd. Leuke studie ga je doen.

Sis Voorn zei

S'nachts ??? ;-)

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb nog wel een plekkie ;-))

Groetjes
Ines

marianne zei

Tuurlijk wel....ontspanning moet ook zijn :-))

marcella zei

niet zeuren maar graven ;)))

antique quilter zei

and what are you making?????
kathie

MARJO zei

Och, je weet het. Mocht je geen tijd meer hebben om met je stofjes
te spelen, dan zijn er altijd genoeg liefhebbers die het aaien, strelen en koesteren van je over willen nemen. Dit alvorens er de schaar in te zetten.
Ik wil je ook wel van dienst zijn.
Groetjes,
MARJO