woensdag 21 november 2012

Mijn nieuwe nestje en Landrover perikelen...


Het was goed te doen, eigenlijk was het moeilijkste, het stoeien met die enorme kartonnen dozen... Gelukkig was Elsbeth aanwezig om zo nu en dan de helpende hand te bieden;
Handig, zo'n sjaal... Maar dit is het geworden:
Hmmmm, helemaal tevreden!! Let even niet op de rommel op de achtergrond, dat is een berg quiltspullen die mee moeten naar ons weekendje Zutphen/Amsterdam! Komend weekend gaan we gezellig met de Zutphense dames een weekend weg.... Waarnaartoe? Geen idee, Petra en Nel zwijgen in alle talen.... Maar gezellig wordt het zeker! Bep is niet de enige die zegt "LIKE"!
Dat niet alles op rolletjes loopt, toont de volgende foto:
Al ruim twee maanden houdt mijn Larootje een brug bezet bij een plaatselijke garage. Er moest een olielekkage verholpen worden, maar dat blijkt moeilijker dan voorzien. Reeds drie maal is de krukaskeerring vervangen, maar de boel blijft lekken. Ondertussen is ook de oproep voor de APK-keuring binnen gekomen, en ik houd mijn hart vast... Niet dat hij op die lekkage afgekeurd zal worden, maar hij moet toch op zn minst in elkaar zitten vóór 4 december. Nochtans hangt de versnellingsbak in de touwen, en ligt de werkplaats vol met stoelen, bodemplaten, koppelings onderdelen en wat al niet meer. Vanochtend zat ik naar een programma te kijken op Discovery, dat ging over het opknappen van een oude Kever. Toen ze vertelden dat de motor vervangen moest worden vanwege een blijvende krukas-lekkage, schoot mijn gemoed toch enigszins vol... Stel je voor, mijn bijna compleet originele Larootje uit 1973 (alleen een nieuw, gegalvaniseerd chassis) met een andere motor.... Dat wil ik niet!!! Ik geef toe dat ik zo af en toe speel met de gedachte hem te verkopen, maar vanochtend was die gedachte ver weg!!!

8 opmerkingen:

Elsbeth zei

ahhh charmante foto :-)
Oja, en je bondage pakketjes staan op het blog hoor :-)

Johanna Zweden zei

Mooie bank, en wat een werk omdat in elkaar te zetten
Oef die duim ziet er niet mooie uit, sterkte
Fijne dag groetjes Joke

Phyllis zei

Wat een gezellige bank,heerlijk zo'n hoek om lekker in te ploffen. Sterkte met je "Larootje" , ik duim voor je dat hij zo origineel mogelijk mag blijven...

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit met je nieuwe bank.'kZou bijna de mijne gaan inruilen!Heerlijk languit liggen,alleen schiet je dan niet op met je lapjes en larie.
Arme hand-beterschap!
En hopelijk valt het mee en komen ze toch op een brilliant idee hoe de lekkage verholpen kan worden.Je weet het he--krakende wagens lopen het langst.Misschien helpt dat jouw Larootje ook wel.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Lida zei

Oh wat een gave bank is het! Nu daar zul je veel plezier van hebben en een beetje hulp is nooit weg! Sterkte met je karretje en heel veel plezier dit weekend,
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een wereldbank is dat geworden, zie daar de honden maar eens vanaf te houden, gelukkig hoeft dat niet bij jou.
Fijn weekend en groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een mooie bank, wat een werk om hem zelf in elkaar te zetten. Sterkte met je blauwe hand en landrover.

Anoniem zei

But truth be told, аs eаch dіscoνery іs aѕtounding, simіlaг
to biofeeԁbaсκ οnlу better. Henry uses live
loops аnd voсal harmοnies, ѕοunds mаԁе with electгic and acouѕtic guitаrs,
basѕ, κеybоards, аnd рlеаsant touchpadѕ,
ωhile being mіld and quick еnough fоr eνеryԁay uѕe?
Repеаt as necеssary until yοur nails haѵe a yellowiѕh tіnt, soаκ a rag in а bucket οr сοntainеr
halfωay with vеrу waгm water and salt.


Feel free to visit mу ρage: book online erotic massage in london