donderdag 6 december 2012

verre vrienden

Jongens, wat een weertje hebben we! Dikke pakken sneeuw hier in Huizen.... hahaha, nee hoor, dit is een oude foto! Wie gelooft er nou, dat Joos om 8:42 al buiten is geweest om een foto te maken?? Niemand toch! Maar, het is wel wit buiten en gisteravond was het spekglad op straat!
Ik heb niet veel te melden, behalve; Soms kun je opeens aan vrienden van vroeger denken. In dit geval, Engelse vrienden die ik had, toen ik in Duitsland woonde... Ik wist dat ze na Duitsland korte tijd in Engeland woonden, en toen naar Australie vertrokken. En wat is internet dan fantastisch!!! Ik vond Phil terug op Linked-in en stuurde een berichtje. Ook een oud email adres probeerde ik uit, waarop een uitnodiging op Facebook volgde.... En zojuist hebben we zitten Skypen via Facebook!!! Ik kon alleen maar lachen, van verbazing.... daar zaten mijn vrienden, die in Duitsland zo belangrijk voor me waren!! Aan de andere kant van de wereld!! Hoe geweldig is dat?? En ik wist niet eens dat je via Facebook kon Skypen... weer iets geleerd vanochtend!!



2 opmerkingen:

Annelies zei

Even dacht ik dat het in het dorp toch meer had gesneeuwd dan aan de rand.
Wat heerlijk dat je dan weer hernieuwd contact hebt !

Lida zei

Leuk dat je oude vrienden hebt terug gevonden en dat internet is goed voor oude en nieuwe! Groetjes
Lida