maandag 15 april 2013

Joepie, ik mag weer!



Afgelopen weekend, kreeg ik ineens "de geest"! Ratsklats, een rand om de top gezet, een achterkant in elkaar gefröbeld en op de vloer geplakt..... en vervolgens kwam het hele circus gierend tot stilstand! Bleek gadverjasses mijn spuitlijm op te zijn! Godzijdank moesten Ed en Elsbeth hier in het dorp zijn vanochtend, dus het is helemaal goed gekomen, ik mag weer quilten!
En over "de geest" gesproken; ik heb last van een raadselachtig fenomeen... In mijn boekenkast, schuiven sommige boeken uit zichzelf naar voor- dan wel naar achteren! Het is een oud huis, dus je gaat toch denken, zou het... Ja, ook ik kijk we eens naar "A Haunting" op tv! Zou er onder dit huis meer liggen dan de bult zand die door de laatste ijstijd werd achtergelaten? Een oude dodenakker?? Gaan er binnenkort lapjes verdwijnen? Hmm, een beetje met de boekenkast spelen is tot daar aan toe, maar kom aan mijn lapjes en ik maak mijn sterrenbeeld waar! Stier, voor de geïnteresseerden... Maar hela, ik bedenk me ineens een kadootje dat ik laatst van Gijs kreeg;
Aha, salie, dat zal ze leren!!! Jawel, ook Gijs kijkt wel eens naar "A Haunting"!


12 opmerkingen:

Martine zei

Leuke quilt heb je weer gemaakt.

Wilma Kuin zei

Mooie sterren!!

Sis Voorn zei

Ik hoop dat je huisgeest tenminste iets wegheeft van Clooney, dan valt het toch te doen ;-)
En wat doe je met de spuitlijm ????

GRANNY'S HOUSE zei

Lijkt mij wel gezellig zo'n huisgeest.
Lekker bezig zijn op je knietjes, dat kan ik jammer genoeg niet meer, maar op de grote tafel gaat het ook.

Groetjes
Ines

antique quilter zei

its beautiful! I love the yellow background and well stars one of my favorite quilt blocks.
Looks wonderful!!!!
Kathie

Anoniem zei

Mooie quilt ligt daar! De sterren lijken wel te zweven en je rand is ook leuk op deze manier.
Denk eraan om je huisgeest te vriend te houden hoor,anders ben je vast en zeker jelapjes/quilts kwijt!(lol)
Heb ook een oud huis en het gebeurt hier ook wel dat er wat verschuift of kraakt.Laatst was het net of er een stoel werd verschoven.Maar er dendert hier ook zwaar verkeer voor de deur en veengrond....Ach,elke ochtend en avond even goeiedag zeggen en het komt helemaal goed.
Sterkte en succes met quilten.
groetjes,Truus uit Drenthe

Every Stitch zei

Beautiful colours to this quilt - wonderful!

Monica zei

Leuk is jouw bijna affo sterretjes geworden. groetjes aan je huisgeest

Juicybear zei

Mooie quilt zeg.
Groetjes Anneke

Miranda zei

Geweldig zo'n oude look sterrentjesquilt! Hihi, die Gijs zit zijn moeder lekker te stangen lijkt me...geniet van je quiltwerk daar!

Hubertine zei

Wat een prachtige quilt! De groetjes aan je huisgeest! (miss wel Casper het Spookje!)

Anoniem zei

Peculiar article, totally what I wanted to find.


My web page: http://gto120dlaocm402mfos02.com